jouw Elevator Pitch Training
Hieronder vind je inspiratie-pitches van ondernemers & professionals
1E pitch
0-10”
Na 25 jaar pionieren is Eosta uitgegroeid tot Europa’s grootste importeur en distributeur van biologische groenten en fruit die we vooral uit het zuidelijk halfrond
10-20”
en uit de tropen halen, als het om fruit gaat, dat is onze specialiteit.
En als het om kasgroenten gaat, dat is onze andere specialiteit, die komt vooral uit
20-30”
Nederland en uit het Middellandse zeegebied
De onderneming onderscheidt die zich in de markt met Nature & More, een traceerbaarheidssysteem, dat de consument, die
30-40”
steeds mondiger wordt in staat stelt om niet alleen het unieke verhaal achter een product in te zien, maar ook in staat stelt om
40-50”
de ecologische en sociale voetafdruk van het product in te zien.
En in een tijdperk waar mensen zich in toenemende mate zorgen maken over hun gezondheid,
50-60”
het milieu en de sociale omstandigheden waarmee een product geteeld is, is dat een groot onderscheidend vermogen waaraan niemand in de sector zal ontkomen.
De eerste pitch van Volkert Engelsman, managing director/ondernemer van EOSTA heeft de volgende Tops & Tips:
PITCH-TOP
PITCH-TIP
De 60" Elevator Pitch van Young Perfect Brand & Shopper Activation
0-10"
“Mijn naam is Jaap de Jong, 38 jaar, getrouwd en vader van Tijn. Sinds een hele poos mag ik leiding geven aan het mooiste en beste bedrijf van Nederland
10-20"
Young Perfect Brand en Shopper Activation en wij zijn al 25 jaar het bureau voor merkbeleving op de winkelvloer. Wij helpen retailers o.a. Albert Heijn, Plus en Hoogvliet
20-30"
maar ook de mooiste A-merken zoals Campina, Coca-Cola en o.a. Heinz in het ontwikkelen en creëren van sfeer en beleving op de winkelvloer met als uiteindelijk doel
30-40"
maximale shopper-satisfaction en dat doen we door middel van het prikkelen van de vijf zintuigen: zien, horen, ruiken, voelen en vooral proeven
40-50"
En daardoor proberen wij het shoppen weer leuk te maken. Concreet betekent het wat we wekelijks in honderden winkels, de klanten, de shopper, waar het uiteindelijk om gaat, blij maken, in de shopping mood
50-60"
met een focus op educatie en inspiratie. Onze ambitie is niet de grootste te zijn maar wel de beste, met een focus op constante kwaliteit”
De eerste pitch van Jaap de Jong, managing director van Young Perfect Brand & Shopper Activation heeft de volgende Tops & Tips:
PITCH-TOP
PITCH-TIP
2E PITCH
0-10"
“Mijn naam is Roberto Oberegger, ik ben 35 jaar en ben commercieel directeur bij Hansel Salades & Sauzen B.V. en Maza Mediterranean Delicacies.
10-20"
We hebben een familiebedrijf in Zaandam en met ons team van ongeveer 70 mensen gaan we dagelijks voor de hoogste kwaliteit.
20-30"
Bij Maza maken we mediterrane dips zoals hoemoes maar ook bijvoorbeeld falafel en die proberen we via de supermarkt te verkopen zo veel mogelijk
30-40"
De consument benaderen we bijvoorbeeld via festivals maar ook via ons twee eigen winkels om daar veel feedback van te krijgen en veel van te leren
40-50"
Bij Hansel Salades & Sauzen maken we een ruim assortiment aan brood- en toastsalades vooral voor de professionele gebruiker en dan moet je denken aan
50-60"
soorten als tonijnsalade, maar ook tzatziki en aioli. Dat doen we nu bijna 40 jaar en we hopen dat nog lang zo door te mogen zetten
TOPS & TIPS door Pitch-expert Patrick van Gils
De eerste pitch van Roberto Oberegger, Commercieel directeur Hansel Salades & Sauzen B.V. en Maza Mediterranean Delicacies heeft de volgende Tops & Tips:
PITCH-TOP
PITCH-TIP
Tussen de eerste en de tweede pitch heeft voor Roberto Oberegger van Hansel en MAZA slechts een kwartiertje gezeten. In die tijd heeft Roberto de gelegenheid gehad om te bepalen welke tips hij concreet gaat toepassen in zijn 2e pitch. Luister en kijk hier.
0-10"
“Koffie! Ik heb een enorme passie voor koffie. En ik weet dat er naast mij ook heel veel mensen zijn thuis als hobbyisten of professioneel in horeca of in de detailhandel
10-20"
die er net zo gepassioneerd over zijn. Alleen zij lopen vaak tegen een praktisch probleem aan.. Hoe kom je nou tot gedegen koffiekennis? Nou, bij mij!
20-30"
Mijn naam is Jessica Tolboom en ik ben van Koffierevolutie. En Koffierevolutie is het platform waar je dus je koffiekennis kunt krijgen. Dat doe ik door middel van trainingen, zowel online, dus in je eigen tijd
30-40"
of live, of op locatie of bij mij in de trainingsruimte waarbij je dus je koffiekennis naar een hoger niveau kunt tillen. Daarnaast deel ik ook heel veel want
40-50"
daar geloof ik enorm ik. Ik deel heel veel artikelen over het onderwerp die je gewoon gratis van mij kunt krijgen. Dus heb je aspiratie om barista te worden?
50-60"
Wil je je personeel trainen? Wil je meer weten over koffie? Kijk dan eens op koffierevolutie.nl wat ik voor jou te bieden heb. Koffierevolutie; jouw koffie-avontuur begint hier!“
TOPS & TIPS door Pitch-expert Patrick van Gils
De eerste pitch van Jessica Tolboom, van Koffierevolutie, heeft de volgende Tops & Tips:
PITCH-TOP
PITCH-TIP
Geweldig! Plan dan een 1-1 afspraak met Patrick van ongeveer 45 minuten. Doe dit via een reply op de eerder ontvangen e-mail.
Wat krijg je dan nog:
Heb deze persoonlijke online coaching door Patrick nog niet besteld maar wil je hetalsnog? Dat kan. Bestel hier. Voor €100,- ex kun jij dit heel gemakkelijk activeren.