arrow_drop_up arrow_drop_down
Meer klanten binnenhalen

Iedere medewerker is Ambassadeur!

Dé training voor meer Ambassadeurs in jouw bedrijf.

Personeel trainen

Hoe haal je het beste uit je medewerkers?

Hoe enthousiast, betrokken en trots zijn jouw collega’s en medewerkers? Ambassadeurs zijn de verschilmakers in iedere organisatie. Daar wil je er wel meer van hebben. Je Ambassadeurs weten hoe ze het bedrijf altijd en overal goed op de kaart moeten zetten. Ze begrijpen de klant, kunnen goed met klanten omgaan, weten zelfs nieuwe klanten te enthousiasmeren en schromen ook niet om op een verjaardag vol trots hun bedrijf uit te dragen en kunnen vragen van anderen helder beantwoorden. Hoe meer Ambassadeurs hoe meer blije klanten en hoe beter de bedrijfsresultaten. Die link is zelfs in onderzoeken onderbouwd. Maar hoe krijg je jouw medewerkers en je team naar dat ‘next level’? Hoe creëer je in jouw organisatie een nieuwe beweging met meer pro-activiteit, ondernemerschap en meer ambassadeurschap bij jouw medewerkers? 

Waarom is het zo lastig om zelf de beweging op gang te brengen?

Veelal ontbreekt de specifieke kennis hoe je het Ambassadeurschap intern ontwikkelt en aan de rol brengt. Daarnaast mist sowieso vaak de tijd om dit zelf goed aan te pakken en te verankeren bij je mensen. En daarnaast ben je zelf ook ‘onderdeel van het geheel’, van de cultuur waardoor je zelf ook niet alles meer waarneemt. 

Het liefst wil je allemaal klantgerichte medewerkers: Ambassadeurs! Iedere medewerker in je bedrijf zou als "hulpverkoper" lid van het promotieteam moeten zijn. Iedere medewerker zou op zijn eigen wijze pro-actief bij mogen dragen aan bestaande  klanten te binden, nieuwe klanten te vinden en de bekendheid van de organisatie verder te vergroten.Het trainingsprogamma Iedere medewerker is Ambassadeur brengt de klantgerichtheid naar een hoger niveau, zorgt voor beter klantbegrip, klantcontact, samenwerking en bedrijfstrots en brengt een naar buiten tredende beweging in jouw organisatie en team op gang. 

Betrokkenheid in je team vergroten

Te lage betrokkenheid

Hoe doorbreken we dat patroon?

Laat je team extra stappen maken

Zelden die “extra mile”

Hoe maken we bewust dat de klant ons salaris betaalt??

Teamtraining verkopen aan klanten

Geen besef wat de klant echt wil

Waarom komt en koopt de klant het juist bij ons?

Teamtraining klantcontact

De 'neuzen' staan nog niet allen dezelfde kant op.

Hoe krijgen we onze mensen  mee in 1 richting?

Patronen in het team veranderen

Vastgeroeste patronen

Waarom zouden medewerkers het morgen anders doen?

cursus presenteren voor team

Geen eenduidige kernboodschap

Hoe helder vertellen de medewerkers over het bedrijf?

”Patrick is een overtuigende trainer en spreker die op een bijzonder positieve manier de deelnemers uit hun comfortzone haalt . Met als resultaat dat ze, na deze sessie, het vertrouwen hebben om het geleerde direct in de praktijk te gaan brengen”. 

ervaringen patrick van gils

Suzanne Diepeveen

”Patrick is een inspirerende persoonlijkheid en z’n uitstraling maakt al dat mensen naar hem willen luisteren! Op een natuurlijke wijze neemt hij mensen mee in het profileren en pitchen, en nog mooier, ze voelen zich zo veilig, dat ze het nog willen proberen ook!”

recensies patrick van gils

Nicole Huetink

I"k kan uit ervaring zeggen dat Patrick het geweldig heeft gedaan. Wat een passie en beleving! En zoveel interactie! Deze training is een aanrader voor iedereen die meer bewustzijn wil hebben hoe je praat over je bedrijf of werkgever en praktische tips kan gebruiken. Patrick is een topper!”

reviews patrick van gils

Elwin Groenevelt - CEO Qredits

Je medewerkers en collega's leren het volgende:

  • Wat de unieke en onderscheidende kwaliteiten zijn van jezelf en de organisatie
  • Hoe je als Ambassadeur, op jouw eigen wijze, helder en aantrekkelijk kunt vertellen over je bedrijf
  • Wie de klant eigenlijk is en hoe jij zelf  toegevoegde waarde biedt aan de klantbeleving
  • Hoe je, zonder schroom, makkelijker klantcontact maakt
  • Hoe je de bekendheid en zichtbaarheid van je organisatie kunt helpen vergroten
  • Hoe je in 2 superaantrekkelijke zinnen kunt antwoorden als iemand aan je vraagt “Wat doen jullie eigenlijk?”

Ik help je graag bij het ontwikkelen van meer Ambassadeurs in jouw organisatie

Ik help in het bedrijfsleven die organisaties die hun kwaliteiten, onderscheidend vermogen en hun toegevoegde waarde, samen met alle medewerkers, beter naar voor het voetlicht willen brengen en meer naar buiten willen treden. Er gebeurt vaak zoveel goeds in het bedrijf; toch wordt het door de buitenwereld onvoldoende gezien. Wie zijn het meest overtuigend en authentiek om dat uit te dragen? Je medewerkers! In een compact 3 staps trainingsprogramma leren en ontdekken medewerkers en managers hoe zij hier, op hun eigen wijze, actief hun pro-actieve bijdrage aan kunnen leveren.

"Ik was altijd Ambassadeur bij de bedrijven waar ik met plezier werkte. M'n trots droeg ik uit!"

"Ik geloof in de kracht van Ambassadeurschap. Veel medewerkers ervaren schroom maar het is echt om met klanten en toekomstige klanten in contact te zijn. Te luisteren naar die ander en te kunnen enthousiasmeren. Dat deed ik altijd onbewust binnen en ook buiten werktijd. Toen ik bij McDonald’s woordvoerder en Ambassadeur was en de Ameriaanse film SuperSizeMe (een kritische film over McDonald's) uitkwam, merkte ik hoeveel collega’s intern vroegen wat ze er over mochten vertellen en hoe ze vragen moesten beantwoorden. Dat was het moment dat ik begon met het geven van interne Ambassadors-trainingen aan medewerkers, management en de franchise-ondernemers. Ik merkte hoe moeilijk mensen het vonden om al het goede te kunnen vertellen. De deelnemers vonden het superwaardevol en ik vond het gaaf om te doen en mijn kennis te delen. Ik heb zelfs voor de uitrol van deze interne en externe Ambassadeurs-beweging nog een internationale award ontvangen: de Presidents Award. Trots op!

Hoeveel trots zit er in jouw bedrijf? Wat 'koop' je voor trots? Hoe kun je meer munt slaan uit die trots? Hoe kunnen je medewerkers je bedrijf niet alleen uitdragen maar ook actief luisterer en antwoorden op wat anderen over je zeggen? Ambassadeurschap leidt tot blijere medewerkers, blijere klanten en blijmakende bedrijfsresultaten. Wat houdt je nog tegen?"

Wat zijn de resultaten die wij gaan behalen met een 

Ambassadeurs-trainingsprogramma?

Met het Ambassadeursprogrammain jouw organisatie kunnen je medewerkers zowel zichzelf, als de organisatie en jullie producten & diensten, binnen en zelfs buiten werktijd, overal kort, krachtig en aantrekkelijk over de bühne brengen. Daarnaast kunnen zij binnen hun dagelijks werk hun interne contacten en klantcontacten beter benutten. Zij weten hoe zij bestaande klanten beter kunnen helpen en ook ‘voller’ kunnen maken. Zij herkennen klantkansen en kunnen ook zelf geïnteresseerden enthousiasmeren. Zij weten ook hoe zij lastige vragen of kritiek op een duidelijke manier kunnen beantwoorden. Zij laten hun schroom achter zich om het ook echt te gaan doen en vooral te blijven doen. Zij zijn op hun eigen en authentieke wijze ‘gezicht en stem’ naar de buitenwereld en hebben ‘oog en oor’ voor kansen. Echte Ambassadeurs dus!

Teamtraining pitchen

De medewerkers hebben een overtuigende pitch

Zij vertellen het op hun eigen en authentieke wijze

Teamtraining presenteren

De medewerkers zetten het bedrijf steviger op de kaart 

Het vergroot de bekendheid, zichtbaarheid en trots 

sales trainingen voor het team

We kunnen het verhaal kort & krachtig overbrengen

Zodat de ander de boodschap echt onthoudt en echt bijblijft

Teamtraining overtuigen

In 2 overtuigende zinnen zeggen waar we voor staan

Nooit meer wollige en langdradige verhalen

netwerk vergroten

We herkennen in onze eigen netwerk nieuwe kansen

Persoonlijke trots is super- overtuigend en verbindend

Laat je team de volledige kwaliteit benutten

We benutten onze eigen  kwaliteiten en talenten

Vanaf nu vertellen we met meer plezier en zelfvertrouwen

Leer je team goed presenteren

We kunnen vragen en kritiek helder beantwoorden

Met je eigen stem en verhaal kun je je impact versterken

teamtraining klanttevredenheid

We kunnen bestaande klanten beter helpen

Vanuit onze persoonlijke toegevoegde waarde 

sales trainingen voor het team

We versterken de onderlings samenwerking

Zo ontstaat er nog meer synergie en energie

Dit zeggen eerdere medewerkers aan Ambassadeurs-trainingen:

“Waardevol!

“Het helpt in beter samenwerken naar een doel”

“Training leert je inzien wat je kracht is”

“Kapstok om in gesprek te gaan met klanten”

“Versterkt gevoel van saamhorigheid”

“Leidt tot betere gesprekken en klantcontacten”

“Meer naar buiten treden met zelfvertrouwen”

“Korte, heldere, praktisch toepasbare pitchtips”

“Leuk en leerzaam”

“Geleerd structuur aan te brengen in mijn verhaal”

“Het helpt mij potentiele klanten te overtuigen om bij ons te komen”

“Persoonlijke groei”

"Top!"

“Leuk en toepasbaar”

“Enthousiasme, saamhorigheid en goede setting”

“Samen leren; met en van elkaar”

“Ik werd er blij en enthousiast van”

“Echt toegevoegde waarde”

“Groter besef dat ik een verhaal heb”

“Ik ben in een positieve mindset gekomen”

“Ik durf het stapje te zetten buiten mijn comfortzone”

“Samen een sterk merk uitstralen”

“Ga er maar voor, het is al snel goed”

“De training helpt je een beter Ambassadeur te worden van jezelf en je bedrijf”

“Kort & bondig kunnen pitchen, bewust te worden wat ik zeg en meer vragen te stellen”

Verbeter de kwaliteit in je team

KLAAR VOOR DE START?

Tijdens het trainingsprogramma Ieder medewerker is Ambassadeur ontdekken de deelnemers hoe zij, op hun eigen wijze, de organisatie naar klanten, nieuwe klanten, relaties en in hun eigen sociale netwerk beter voor het voetlicht kunnen brengen. Wat maakt deze teamtraining uniek?


    • Ambassadeurs-trainingen zijn volledig toegespitst op jouw medewerkers, jouw bedrijf, jouw product, jouw klant, jouw doel

    • Lengte, stappen en duur in overleg te bepalen
    • Iedere deelnemende medewerker groeit zichtbaar
    • Meer dan 1000 medewerkers namen eerder deel
    • TOP-trainingsprogramma bomvol Trainen! Oefenen! & Plezier!
    • Blijere medewerkers, blijere klanten en blijmakende resultaten

    Ik bied jou een vrijblijvend, gratis en superwaardevol kennismakingsgesprek aan. Dan bellen of ontmoeten we op een moment dat jou schikt. Jij vertelt wat je voor ogen hebt en het allerliefst zou willen bereiken met je organisatie en  je medewerkers. Ik geef je al direct in dit gespreke concrete tips en ideeën en vertel je hoe ik je eventueel zou kunnen helpen. Na het gesprek ontvang je uiteraard een voorstel.