Niet alleen een directeur is Ambassadeur…

Niet alleen een directeur is ambassadeur… Ambassadeurs zetten je bedrijf overal 'in the spotlight'. Hoe krijg je je medewerkers en team naar dat ‘next level’? Hoe creëer je een nieuwe beweging in je bedrijf met meer pro-activiteit, ondernemerschap en meer ambassadeurschap bij je medewerkers? Als je zelf als leider al een tijd onderdeel bent van het team is dat knap lastig...

Je bent lid van het team en je mist daarnaast die specifieke kennis. Iedere directeur onderkent het belang van het hebben van klantgerichte en promotende medewerkers, de Klant-Ambassadeurs. Eigenlijk is iedere medewerker in je bedrijf een lid van 'het promotieteam'. En draagt pro-actief bij om bestaande klanten te binden en nieuwe klanten te vinden. De training Iedere medewerker is Klant-Ambassadeur brengt een nieuwe klantgerichtheid en nieuwe beweging in jouw organisatie of team op gang.

Het Resultaat:

Ieder medewerker is in staat om:

  • het bedrijf en de producten & diensten, zowel binnen en buiten werktijd, overal steviger ‘op de kaart’ te zetten
  • Effectief het persoonlijke netwerk te benutten voor waardevolle contacten
  • Bestaande klanten beter te helpen en ‘voller’ te maken
  • Oog en oor te hebben voor kansen en zelf nieuwe klanten binnen te halen
  • Vragen en zelf kritiek duidelijk te kunnen beantwoorden
  • Het bedrijf in 1 superaantrekkelijke zin te pitchen en te presenteren

Meer ambassadeurschap en ondernemerschap zorgt voor sprankelende, sterke medewerkers, sterke scorende teams en blijere (nieuwe) klanten. Na afloop van deze motiverende Teamtraining zijn medewerkers individueel sterker, is er meer teamkracht en samenwerking waardoor resultaten verbeteren. De 'neuzen' en ook de 'monden' staan weer in dezelfde richting. Boek de Teamtraining ‘Iedere medewerker is Klant-Ambassadeur’

"Klant-Ambassadeurs zorgen voor blijere klanten. Iedere medewerker in jouw bedrijf zou toch Klant-Ambassadeur moeten zijn?"

Neem contact op voor meer info

Wat is je vraag over de teamtraining Iedere medewerker is Klant-Ambassadeur?

Je hoort snel van ons!

Opdrachtgever:

McDonald's

De McDonald's ondernemer/franchisenemer van enkele restaurants in de Randstad wilde een verdere verbetering van het klantcontact en dienstverlening naar de gasten. Hij merkte dat veel managers en medewerkers dit klantcontact lastig vinden. In het trainingsprogramma 'Iedere medewerker is Klant-Ambassadeur' leerde iedere medewerker en manager, op een authentieke wijze, echt contact te maken met klanten en daarmee de dienstverlening verder te verbeteren.



Klantervaringen

Hilda Oude Vrielink:

"Ik beveel deze training van Patrick aan omdat het voor verschillende doelgroepen inzetbaar is. Herkenbaar, interactief en op boeiende wijze gebracht met een metafoor die blijft hangen”


Opdrachtgever:

UW Utrecht

UW in Utrecht heeft samen met een nieuwe positionering, huisstijl en website Patrick van Gils gevraagd om alle medewerkers tot ondernemende Klant Ambassadeurs te ontwikkelen. Met vaardigheden om bijv het bedrijf beter te kunnen pitchen en presenteren, binnen en buiten werktijd. Via een jaarprogramma met verschillende fases en verschillende trainingen en medewerkerssessies heeft een grootschalige transformatie plaatsgevonden.



Sandra Tijink:

De sessie was een mooie, waardevolle, praktijkgerichte invulling. Deelnemers kregen andere kijk op zichzelf en hoe je bedrijf te ‘verkopen’. Praktische tips waar we de volgende dag gelijk mee aan de slag konden”

Voor wie?

De teamtrainingen en -teamprogramma's 'Iedere medewerker is Klant-Ambassadeur' worden gegeven bij Bedrijven en Non-profit organisaties die met medewerkers willen verbeteren. Meer:

Deze Teamtrainingen zijn volledig afgestemd op jouw situatie en bedrijf.

De Teamtraining 'Iedere medewerker is Klant-Ambassadeur' is volledig toegesneden op jouw situatie, jouw team en jouw organisatie. Ben jij benieuwd hoe deze trainingsprogramma's ook jouw collega's en medewerkers zowel individueel en als team laat groeien?

Neem direct contact op!