'Wij verkopen onszelf niet goed genoeg'.

'Wij verkopen onszelf niet goed genoeg'. Wat is eigenlijk 'het geluid' dat jouw medewerkers laten horen in contact met klanten en nieuwe klanten? In de waan van de dag vergeten bedrijven goed te vertellen en delen wat ze allemaal doen en nog meer kunnen betekenen voor hun klanten. Laat staan dat we in klantcontact durven te vragen naar ktanttevredenheid en naar verbeterpunten. Alsof het vanzelfsprekend is dat klanten blijven. Dat gaat een keer mis...

Dat kan ook anders. Stel je voor. Jouw medewerkers/collega's die al het goede van het bedrijf pro-actief over de bühne brengen, naar 'interne klanten', bestaande klanten en naar toekomstige klanten. En die zich bewust zijn van elkaars unieke bijdrage aan het team. Veel managers vinden het lastig om zelf zo’n beweging in hun team en bedrijf op gang te brengen omdat zij onderdeel zijn van de groep maar vaak ook zelf niet goed weten hoe zij al het goede van de organisatie met hun teamleden korter, krachtiger en kernachtiger over de buhne kunnen brengen om zo hun resultaten te verbeteren.

Het resultaat:

  • Nieuwe klantfocus: de 'neuzen' en 'monden' staan weer in dezelfde richting
  • De unieke punten van teamleden en het team zijn scherper
  • Meer energie, synergie en bedrijfstrots
  • Vaardigheden om bestaande klanten beter te helpen
  • Kennis hoe je nieuwe klanten kunt contacten, binnenhalen en informeren

Na afloop van deze motiverende Teamtraining is ieder teamlid in staat om zowel zichzelf, het team en het bedrijf goed op de kaart te zetten naar klanten, interne klanten en toekomstige relaties. '1 team, 1 message, 1 voice' leidt tot betere bedrijfsresultaten en een betere performance van je medewerkers die het bedrijf beter op de kaart kunnen zetten!

"Iedere medewerker is lid van het "promotieteam" van jouw team en bedrijf!"

Neem contact op voor meer info

Wat is je vraag over de Teamtraining Zet je bedrijf en team steviger op de kaart?

Je hoort snel van ons!

Opdrachtgever:

McDonald's

Enkele McDonald's restaurants hadden behoefte aan teambuilding-dagen voor management. Patrick van Gils begeleidde het programma waar de teamleden elkaar nog beter leerden kennen, bewuster werden van hun eigen talenten, de kwaliteiten van hun collega's en van de gezamenlijke teamkracht. Als basis om daarmee de resultaten van het restaurant verder uit te kunnen gaan bouwen.



Klantervaringen

Nicole Huetink:

Patrick is een inspirerende persoonlijkheid en z’n uitstraling maakt al dat mensen naar hem willen luisteren! Op een natuurlijke wijze neemt hij mensen mee, en nog mooier, ze voelen zich zo veilig, dat ze het nog willen proberen ook!"



Opdrachtgever:

Young Perfect

Young Perfect, marktleider in brand & shopper activation, wilde de teamkracht in het managementteam verder vergroten, uitgangspunten bedenken over toekomstige samenwerking en nieuwe plannen voor de toekomst smeden. Patrick van Gils werd gevraagd om deze teambuildingdag te organiseren en te begeleiden.




Angelique Geelen:

Het was een geslaagde sessie met zeer tevreden deelnemers! Alleen maar leuke en enthousiaste terugkoppelingen dus hartelijk dank. Dank voor de prettige samenwerking.”


Voor wie?

Deze sessie is heel waardevol voor:

* managementteams

* verkoopteams

* HR-teams

* verkoopondersteuning

* klantcontactteams

Deze sessie is volledig afgestemd op jouw situatie en bedrijf.

De Teamtraining 'Zet je bedrijf en team steviger op de kaart! is volledig toegesneden op jouw situatie, jouw team en jouw organisatie. Ben jij benieuwd hoe deze sessie jou helpt om beweging in je team en groei van je bedrijf te creeren?

Neem direct contact op!