Iedere medewerker is Klant-Ambassadeur!

Niet alleen een directeur is ambassadeur… Ambassadeurs zetten je bedrijf overal 'in the spotlight'. Hoe krijg je je medewerkers en team naar dat ‘next level’? Hoe creëer je een nieuwe beweging in je bedrijf met meer pro-activiteit, ondernemerschap en meer ambassadeurschap bij je medewerkers? Als je zelf als leidinggevende al een tijd onderdeel bent van het team, is dat knap lastig...

Lees meer

Vlijmscherpe missie / visie voor jouw bedrijf!

'De missie en visie leven nauwelijks in ons bedrijf'. Ooit zijn missie en visie opgeschreven en in de kast beland. Terwijl juist de medewerkers het bedrijf een-duidig 'in het licht' moeten kunnen zetten. Vaak zijn missies/visies lange volzinnen, vol consensus, die in de dagelijkse praktijk nauwelijks echt worden benut. Geen medewerker die er wat mee kan, wil en doet. Daardoor mis je als bedrijf heel veel kansen en klanten...

Lees meer

Zet je bedrijf en team steviger op de kaart!

'Wij verkopen onszelf niet goed genoeg'. Wat is eigenlijk 'het geluid' dat jouw medewerkers laten horen in contact met klanten en nieuwe klanten? In de waan van de dag vergeten bedrijven goed te vertellen wat ze allemaal doen en nog meer kunnen betekenen. Laat staan dat we in klantcontact durven te informeren naar klanttevredenheid en naar verbeterpunten. Alsof het vanzelfsprekend is dat klanten blijven. Dat gaat een keer mis...

Lees meer