Meer klanten binnenhalen

Iedere medewerker is Ambassadeur!

Dé training voor meer Ambassadeurs in jouw bedrijf.

Hoe haal je het beste uit je medewerkers?

Hoe enthousiast, betrokken en trots zijn jouw collega’s en medewerkers? Ambassadeurs zijn de verschilmakers in iedere organisatie. Daar wil je er wel meer van hebben. Je Ambassadeurs weten hoe ze het bedrijf altijd en overal goed op de kaart moeten zetten. Ze begrijpen de klant, kunnen goed met klanten omgaan, weten zelfs nieuwe klanten te enthousiasmeren en schromen ook niet om op een verjaardag vol trots hun bedrijf uit te dragen en kunnen vragen van anderen helder beantwoorden. Hoe meer Ambassadeurs hoe meer blije klanten en hoe beter de bedrijfsresultaten. Die link is zelfs in onderzoeken onderbouwd. Maar hoe krijg je jouw medewerkers en je team naar dat ‘next level’? Hoe creëer je in jouw organisatie een nieuwe beweging met meer pro-activiteit, ondernemerschap en meer ambassadeurschap bij jouw medewerkers? 

Waarom is het zo lastig om zelf die beweging op gang te brengen?

Veelal ontbreekt de specifieke kennis hoe je het Ambassadeurschap intern ontwikkelt en aan de rol brengt en houdt. Daarnaast mist sowieso vaak de tijd om dit zelf goed aan te pakken en te verankeren bij je mensen. Ook ben je zelf  ‘onderdeel van het geheel’ en van de cultuur waardoor je zelf ook niet alles meer waarneemt.

Het liefst wil je allemaal klantgerichte medewerkers: Ambassadeurs! Iedere medewerker in je bedrijf zou als "hulpverkoper" lid van het altijd werkende promotieteam moeten zijn. Iedere medewerker zou op zijn eigen wijze pro-actief bij mogen dragen aan bestaande  klanten beter te binden, meer nieuwe klanten te vinden en de bekendheid van de organisatie verder te vergroten. Het trainingsprogamma Iedere medewerker is Ambassadeur brengt de klantgerichtheid naar een hoger niveau, zorgt voor beter klantbegrip, klantcontact, onderlinge samenwerking en bedrijfstrots en brengt een naar buiten tredende beweging in jouw organisatie en team op gang waardoor iedereen het de waarde van het bedrijf beter kan uitdragen. 

Betrokkenheid in je team vergroten

Lage betrokkenheid

Hoe doorbreken we dat patroon?

Laat je team extra stappen maken

Zelden die “extra mile”

Hoe maken we meer bewust dat de klant ons salaris betaalt??

Teamtraining verkopen aan klanten

Geen besef wat de klant echt wil

Waarom komt en koopt de klant het juist bij ons?

Teamtraining klantcontact

De 'neuzen' staan nog niet bij allen dezelfde kant op.

Hoe krijgen we onze mensen  mee in 1 richting?

Patronen in het team veranderen

Vastgeroeste patronen

Waarom zouden medewerkers het morgen anders doen?

cursus presenteren voor team

Geen eenduidige kernboodschap

Hoe helder vertellen de medewerkers over het bedrijf?

”Patrick is een overtuigende trainer en spreker die op een bijzonder positieve manier de deelnemers uit hun comfortzone haalt . Met als resultaat dat ze, na deze sessie, het vertrouwen hebben om het geleerde direct in de praktijk te gaan brengen”. 

ervaringen patrick van gils

Suzanne Diepeveen

”Patrick is een inspirerende persoonlijkheid en z’n uitstraling maakt al dat mensen naar hem willen luisteren! Op een natuurlijke wijze neemt hij mensen mee in het profileren en pitchen, en nog mooier, ze voelen zich zo veilig, dat ze het nog willen proberen ook!”

recensies patrick van gils

Nicole Huetink

I"k kan uit ervaring zeggen dat Patrick het geweldig heeft gedaan. Wat een passie en beleving! En zoveel interactie! Deze training is een aanrader voor iedereen die meer bewustzijn wil hebben hoe je praat over je bedrijf of werkgever en praktische tips kan gebruiken. Patrick is een topper!”

reviews patrick van gils

Elwin Groenevelt - CEO Qredits

Je medewerkers en collega's leren het volgende:

  • Wat de unieke en onderscheidende kwaliteiten zijn van jezelf en de organisatie
  • Hoe je als Ambassadeur, op jouw eigen wijze, helder en aantrekkelijk kunt vertellen over je bedrijf
  • Wie de klant eigenlijk is en hoe jij zelf  toegevoegde waarde biedt aan de klantbeleving
  • Hoe je, zonder schroom, makkelijker klantcontact maakt
  • Hoe je de bekendheid en zichtbaarheid van je organisatie kunt helpen vergroten
  • Hoe je in 2 superaantrekkelijke zinnen kunt antwoorden als iemand aan je vraagt “Wat doen jullie eigenlijk?”


Ik help je graag bij het ontwikkelen van meer Ambassadeurs in jouw organisatie

Ik help in het bedrijfsleven die organisaties die hun kwaliteiten, onderscheidend vermogen en hun toegevoegde waarde, samen met alle medewerkers, beter naar voor het voetlicht willen brengen en meer naar buiten willen treden. Er gebeurt vaak zoveel goeds in het bedrijf; toch wordt het door de buitenwereld onvoldoende gezien. Wie zijn het meest overtuigend en authentiek om dat uit te dragen? Je medewerkers! In een compact 3 staps trainingsprogramma leren en ontdekken medewerkers en managers hoe zij hier, op hun eigen wijze, actief hun pro-actieve bijdrage aan kunnen leveren.

Verbeter de kwaliteit in je team

Klaar voor de start?

Tijdens het trainingsprogramma Ieder medewerker is Ambassadeur ontdekken de deelnemers hoe zij, op hun eigen wijze, de organisatie naar klanten, nieuwe klanten, relaties en in hun eigen sociale netwerk beter voor het voetlicht kunnen brengen. Wat maakt deze teamtraining uniek?


    • Ambassadeurs-trainingen zijn volledig toegespitst op jouw medewerkers, jouw bedrijf, jouw product, jouw klant, jouw doel

    • Lengte, stappen en duur in overleg te bepalen
    • Iedere deelnemende medewerker groeit zichtbaar
    • Meer dan 1000 medewerkers namen eerder deel
    • TOP-trainingsprogramma bomvol Trainen! Oefenen! & Plezier!
    • Blijere medewerkers, blijere klanten en blijmakende resultaten

    Ik bied jou een vrijblijvend, gratis en superwaardevol kennismakingsgesprek aan. Dan bellen of ontmoeten we op een moment dat jou schikt. Jij vertelt wat je voor ogen hebt en het allerliefst zou willen bereiken met je organisatie en  je medewerkers. Ik geef je al direct in dit gesprek concrete tips en ideeën en vertel je hoe ik je eventueel zou kunnen helpen. Na het gesprek ontvang je uiteraard een voorstel.